Growtech Eurasia yurtiçi ve yurtdışı medyada yerini almaya başladı

Pazarlama çalışmaları kapsamında ulusal ve uluslararası arenada tanıtım atağına geçen Growtech Eurasia 30 Kasım 03 Aralık tarihlerinde ziyaretçi rekoru kırmaya hazırlanırken fuarı birçok basın mensubu da takip edecek.

Growtech Eurasia 2016 olarak Haziran ayı itibariyle  Agromedya, Agrotime, Tarım Gözlem, Tarım Gündem, Tarım TR, Tarım Türk, Tarımın Sesi, Tarla Sera ve Tarımın Nabzı Gazetesi'nde yerini almaya başladı.  

Uluslararası medyada AgroExpo (Polonya), Agromir (Rusya), Agro Naplo (Macaristan), Eurofresh (İspanya),  Gulf Agriculture (B.A.E), Infotrade (Taiwan), Iran Agri Magazine (İran), Israel Agriculture(İsrail), Shams Magazine (Mısır), Hortibiz (Hollanda) fuarı destekleyen yabancı medya kuruluşları arasında yer alıyor. Yurtiçinde olduğu gibi yurtdışında da Growtech Eurasia reklamlarını bu dergilerden takip edebilirsiniz.