Neden Katılmalı?

Growtech’in sağladığı özgün pazarlama fırsatlarının bir parçası olun…

Firmaların stratejik pazarlama planı kapsamında, doğrudan satış imkanları başta olmak üzere, rakipleri ile aynı ortamda, üç boyutlu interaktif pazarlama imkanı yaratarak, karar vericiler ile yüz yüze iletişim kurabileceği tek ticari platform Growtech Eurasia’dır.

1 - Satış Olanakları Yaratın

Fuar dönemindeki dört günlük sürede, en yetkili karar vericiler ile geniş bir müşteri kitlesine ulaşarak, tanıtım ve diğer etkinliklerle satışınızın etkisini artırabilirsiniz.

2 - Yeni Acenteler ve Temsilcilere Sahip Olun

Fuara katılan profesyonel ziyaretçilerden, ulusal ve uluslararası arenada acente ve temsilcilikler edinme fırsatını yaratabilirsiniz.

3 - Ürün veya Hizmet Yeniliklerinizi Lanse Edin

Fuar kapsamında yenilikler görmek isteyen ziyaretçilere ve katılımcılara ürün veya hizmetlerinizi ilk olarak lanse edebilirsiniz.

4 - Marka Bilinirliğinizi Güçlendirin

Fuara katılan uluslararası firma, kişi, kurum ve medyası ile tanıtımınızı yaparak bölgesel ve dünya çapında firma olma imajınızı güçlendirebilir, marka bilinirliğinizi artırabilirsiniz.

5 - Basın İlişkilerinizi Geliştirme Fırsatını Değerlendirin

Tarım Basını’nın haber kaynağı olan Growtech Eurasia Fuarı, sektörün faaliyet gösteren tüm ulusal ve uluslararası medyasını organizasyon kapsamında ağırlamaktadır. Fuarımız Medya ilişkilerinizi güçlendirmek için en uygun ortam koşullarını sağlayacaktır.

6 - Müşteri Sadakatinizi Koruyun

Tarım Basını’nın haber kaynağı olan Growtech Eurasia Fuarı, sektörün faaliyet gösteren tüm ulusal ve uluslararası medyasını organizasyon kapsamında ağırlamaktadır. Fuarımız Medya ilişkilerinizi güçlendirmek için en uygun ortam koşullarını sağlayacaktır.

7 - Pazar Araştırmaları Yaptırın

Growtech Eurasia Fuarı sektörün geniş katılım profilini yansıtarak, firmanıza kapsamlı pazar ve müşteri araştırması yapmanızı sağlayarak, geri dönüşümü hızlı bir araç olarak hizmet eder. Sektörün vazgeçilmez firması olmak için gelişen tüm dinamiklerden haberdar olmanızı sağlayacaktır.

8 - Rakiplerinizi Tanıyın

Rekabet içinde bulunduğunuz firmalar ile Growtech Eurasia süresince birlikte olarak, onları daha iyi tanıma fırsatı bulabilir, firmanız için yeni ürün ve pazarlama yöntemleri geliştirmenizi sağlayabilirsiniz.